jajjan.blogg.se

Välkommen till min Blogg, Jajjans Logg där jag berättar om vårt liv med vår husbil Leffe II och våra två hundar Roffe och Lisa. Vi har även haft en segelbåt, Dreamgirl, Linjett 32 som vi nu lämnar över till vår son David. Vi startade vårt husbilsliv med vår första husbil Leffe 1.

Herräng ♥️😎♥️

Allmänt Permalink0
(null)Tussilagon har slagit ut i slänten vid marinan, men det är kallt vid vattnet där isen ligger kvar.🌼

Sten har meckat färdigt med batterierna och allt funkar som det ska, så skönt.😍Tidigare i veckan passade vi lillplutten som vanligt.♥️ Elana fick plugga hemifrån på onsdagen, ♥️både hon och Loa går på lov nästa vecka. 🤗Så då har även vi påsklov, vi ska åka hem till helgen eftersom vi alla i familjen ska träffas och äta påsklunch. 🐣Men sedan drar vi ut igen på äventyr. Igår åkte vi till Östhammar för att stå där en natt, de hade lagt snöhögar på ställplatsen så vi fick ställa oss längs med.😅Vi stannade i Gimo på väg ut för att fika hos min dotter Ewa. ♥️☕️Jättemysigt.😍Sedan fortsatte vi till  Östhammar och parkerade där. Snart blev vi upphämtade av mitt älskade barnbarn Melba och hennes fina sambo. Sebbe.♥️♥️Vi åkte hem till dem och blev bjudna på pizza, så trevligt.😍Vi fick också träffa deras katt som de tagit hand om.😻Vi satt och pratade en stund innan de skjutsade hem oss till hundarna som var kvar i husbilen.


(null)
Vi får sitta fast så människovalpen får matro.♥️♥️
(null)
Kul att bygga med klossarna tycker både Loa och farmor ♥️🤗
(null)
Gå till lekplatsen är oxå kul ♥️

Vi fick inte igång tvn igårkväll så vi fick kolla på paddan, men det gick bra.😍 Idag när maken kollade säkringen så hade den gått, han hade ingen lust att gå ut i mörkret igår för att fixa det. 😅Natten har varit lugn och värmaren funkade bra trots att vi inte hade el. Första natten den här säsongen som vi fricampade.🚍👍Efter frukost och dusch lättade vi. Även här är vi själva men det kanske kommer någon under påskhelgen.🐣Jag har fått lite ont i halsen och ett öga, men inte så illa att jag inte orkar vara ute med hundarna i solskenet.😎

(null)
Mitt älskade Herräng, här trivs jag och går ner i varv.🥰😎

På eftermiddagen kom vår älskade son David, imorgon ska det göras vårrustning av båten. David ska sova över hos oss i husbilen, så mysigt! ♥️Vi ska grilla korv och ha strips till det. Nu blir det en skön kväll.😎
Du får gärna gilla mitt inlägg genom att klicka på hjärtat nedan.♥️

(null)
Här inmundigas tilltugg och dryck efter en lång arbetsdag för sonen.♥️
(null)
Loa, Otto och Malte har klätt ut sig till påskkäringar.🐣🐣🐣

Glad påsk önskar jag er alla🐣♥️🐣♥️🐣
Puss 💋 Kram 😘
Till top