jajjan.blogg.se

Välkommen till min Blogg, Jajjans Logg där jag berättar om vårt liv med vår husbil Leffe II och våra två hundar Roffe och Lisa. Vi har även haft en segelbåt, Dreamgirl, Linjett 32 som vi nu lämnar över till vår son David. Vi startade vårt husbilsliv med vår första husbil Leffe 1.

Enköping ♥️🎄♥️On the road again 😎

Allmänt Permalink0
(null)
Vi fick mycket snö i julhelgen när vi stod i Storvreta med husbilen 🌲🚍

God fortsättning önskar jag mina fina följare. 🎄🤗🎄Hoppas ni haft en fröjdefull jul och kunnat njuta av helgen.🥰Vi har haft en mysig julhelg♥️men den har oxå varit intensiv. Den 22/12 åkte jag ut till Östhammar för att fira mitt älskade barnbarn Melba som fyllde 20 år. När  jag kom "hem" till Storvreta där vi stod med husbilen väntade skinkmackor och julöl, det smakade verkligen bra.😋Dagen före julafton hade vi uppesittarkväll hos David och Cissi med hennes föräldrar och vänner till dem.🤗 Vi åt hämtpizza och därefter dukades en dessertbuffe upp med goda anrättningar som alla bidragit med. Vi spelade Bingolotto och julklappsspel, så trevligt.😍

(null)
En tur på bobben på julaftonsmorgonen uppskattades av lillplutten ♥️
(null)
Alla hängde med på promenaden 🤗
(null)
Några gillar att julsmycka sitt hus🎄
(null)
Loa och Freya leker med mammorna i Loas rum🥰😍

På julaftonsmorgonen efter promenaden blev vi bjudna på frukost inne hos David och Cissi. Sten åkte för att hämta sin pappa Åke som deltog i jullunchen.🤗 Det var väldigt gott och när alla var mätta och belåtna kom Davids kusin Karin med man för att hälsa på en stund, sedan dök Sandra med familj upp. ♥️♥️Vi tittade lite på Kalle anka innan tomten kom. Loa var fascinerad och gav till och med tomten en kram.♥️🎅På kvällen tittade vi på tv, Cissis föräldrar hade åkt hem. 😍Det blev en lugn kväll.🤗


(null)
Tomten kommer på besök 🎅
(null)
Oj, vad spännande tycker Loa♥️
(null)
Kusinerna Hannes och Philip tar hand om lillkussen♥️♥️♥️
(null)
(null)
Ska jag få en julklapp av tomten tänker lillplutten ♥️

På juldagen åkte vi ut till Gimo för att fira med övriga familjen, tyvärr var Ewas familj sjuk så vi kunde inte träffa dem. 😢🤧Vi hade en mycket trevlig afton med god mat och julklappsspel, så mysigt.♥️💕♥️När vi kom tillbaka till Storvreta var jag ganska trött och kände mig hängig så vi stannade i husbilen.🥱
Dagen efter åkte vi hem och då bröt förkylningen ut på mig. 😮‍💨Vi lät husbilen stå kvar i Storvreta så det gick snabbt att ta sig hem. Jag vilade hela dagen och somnade tidigt.😴 Tyvärr var jag sjuk även nästa dag men, vi hade bokat biobiljetter och middag på restaurang så jag fick ta två Alvedon för att orka. Det blev dock en mycket mysig kväll och när vi kom hem tog välkomstkommittén (hundarna) emot oss med viftande svansar.♥️♥️Idag hämtade vi husbilen och åkte till Enköping, vi räknar med att vara ute över nyår.🤩

(null)
Fyra generationer samlades på julafton ♥️💕♥️
(null)
Pappa och mamma är bäst ♥️♥️♥️
(null)
(null)
En god middag efter bion smakade bra♥️🥂♥️

Ha det underbart tills vi hörs igen♥️

Puss 💋 Kram 😘
(null)
Avslutar med en vacker skogsbild 🌲


Till top